Wednesday 5 February 2014

Jemputan sebagai tetamu ALLAH

...السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

Alhamdulillah..Rezeki fyn tahun nie dapat menunaikan umrah yang sekian lama berniat untuk jejakkn kaki ke sana.. Allahurabbi.. Syukur sangat- sangat dapat peluang ni bersama mak,abah,akak, pakcik dan makcik Fyn..Bila apa impian kita tercapai, rasa seronok tu Allah sahaja yang tahu. Tapi persedian ke sana perlulah lengkap. Kalau kat sana kena banyak bersabar. In sha ALLAH,, berdoa sangat-sangat semoga Allah tabahkn hati dan sabarkn diri..Risau juga kita yang tidak seberapa ini, boleh ke tunaikan ibadah disana?..Tapi In sha Allah.. Allah Maha Besar. Tawakal kerana Allah. "rabbi assir wala tu'assir" (Ya Allah Permudahkanlah jangan dipersulitkan dan Kau akhirkanlah dengan kebaikkan)

Fyn kat sini nak inform yang order tertangguh tu Fyn tak dapat nak siapkan sebelum berangkat ke Tanah Suci. Mintak maaf sangat-sangat :(. Fyn cuba siapkan selepas pulang dari sana. In sha Allah March nanti Fyn bukak order balik. Mana yang dah order, Fyn dah ada catit dalam buku order. Mana yang baru inform, nnt lepas Fyn Balik Umrah nnt mintak remindkan Fyn balik. :)

Sedikit persediaan kami yang sederhana, in sha ALLAH dipermudahkan nanti :)..

Me, Sis and Abah :)

My abah :)

me :)


Di sini, Fyn nk mintak maaf pd semua yg mana pernah tersakit hati, Fyn ada terbuat salah..harap ampunkan dosa Fyn ye..Halalkan makan dan minum Fyn..Doakan Fyn selamat pergi dan selamat pulang, doakan kami (Fyn mak abah akak pakcik n makcik) sihat walafiat kt sana.. Berdoa pd Allah agar perjalanan dan ibadah disana Allah terima dan dipermudahkan. Terasa khilaf dalam diri bila kita yang x seberapa, mendapat jemputan yang tak ternilai keindahanNya :)..Kawan - kawan yang ada kirim doa, In sha Allah dengan izin Nya, Fyn sampaikan dekat sana. 

Wassalam, 

fyn finiey



No comments:

Post a Comment